SZKOŁA JOGI
"ANANTA"

Aktualności

02-04.06.2017 - Warsztaty dla osób na każdym poziomie zaawansowania w Kamieńczyku - dowiedz się więcej

16-22.07.2017 - WAKACJE Z JOGĄ - Warsztaty dla osób na każdym poziomie zaawansowania w Kamieńczyku - dowiedz się więcej

Cennik

Karnet jest ważny przez miesiąc od daty wystawienia.

Karnet jest ważny tylko dla osoby, na którą został wypisany.

Karnet umożliwia uczestniczenia na dowolnych zajęciach w tygodniu na wybranym lub niższym poziomie zaawansowania.

Pracownia akceptuje karty MultiSport Plus, FitProfit, FitFlex i OK System.

Dla dziecka przysługuje 10zł zniżki od karnetu.

Grupa początkująca

Grupa ogólna i początkująca +

BENEFIT

pojedyncze zajęcia - 20 zł

pojedyncze zajęcia - 30 zł

Dopłata jednorazowa - 5 zł

karnet 4 zajęć - 70 zł

karnet 4 zajęć - 90 zł

4 zajęć/miesiąc - 20 zł

karnet 6 zajęć - 90 zł

karnet 6 zajęć - 110 zł

6 zajęć/miesiąc - 30 zł

karnet 8 zajęć - 110 zł

karnet 8 zajęć - 130 zł

8 i więcej zajęć/miesiąc - 40zł

karnet 10 zajęć - 130 zł

karnet 10 zajęć - 150 zł

OPEN - dowolna liczba wejść/miesiąc - 150 zł

OPEN - dowolna liczba wejść/miesiąc - 170 zł

NO-LIMIT - 10 wejść bez daty ważności - 150 zł

NO-LIMIT - 10 wejść bez daty ważności - 190 zł

Rozkład zajęć

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota

10.00 - 11.00

Początkująca

18.00 - 19.00

Początkująca

18.15 - 19.45

Początkująca +

(Basia)

18.00 - 19.00

Początkująca

18.15 - 19.45

Początkująca +

(Iga)

18.00 - 19.00

Początkująca

19.15 - 20.45

Ogólna

20.00 - 21.00

Początkująca

(Basia)

19.15 - 20.45

Ogólna

20.00 - 21.00

Początkująca

(Iga)

19.15 - 20.45

Ogólna

Jak zacząć

Na pierwsze zajęcia należy przyjść 15 minut wcześniej, żeby się zapisać.

Proszę zabrać ze sobą wygodny strój do ćwiczeń.

Ćwiczenia zawsze wykonywane są na bosaka.


Ćwiczenie asan przynosi korzystne efekty, jeśli ćwiczący zastosuję się do następujących zasad:


- nie ćwiczyć bezpośrednio po posiłku;

- nie uprawiać intensywnych ćwiczeń przed i po zajęciach

- podczas ćwiczeń skupić się na sobie

- dolegliwości zgłosić przed zajęciami

- kobiety podczas menstruacji powinny unikać intensywnego wysiłku.


Należy też przestrzegać, żeby:


- zawsze przychodzić najpóźniej 5 minut przed zajęciami

- nie prowadzić głośnych rozmów w sali

- koniecznie wyłączyć telefon komórkowy

- przy zapisywaniu się zgłosić medyczne przeciwwskazania do ćwiczeń.


Przykładowe choroby, które powinno się zgłaszać: choroby serca, nadciśnienie (również zażywanie leków na nadciśnienie), choroby oczu, wady i urazy kręgosłupa, epilepsja. Należy również zgłaszać ciąże.

Nauczyciele

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski jest dyplomowanym nauczycielem jogi wg metody Iyengara. Praktykuje jogę od 1996 roku. Aktualnie prowadzi zajęcia w swojej szkole we Wrocławiu przy ul Orlej. Największy wpływ na zainteresowanie jogą miał Sensei Krzysztof Świercz (nauczyciel Aikido), który na swoich zajęciach na Politechnice Wrocławskiej zwrócił moją uwagę na jogę. I tak zaczęła się moja praktyka jogi z rozmaitych podręczników, aż w końcu z klasycznego już podręcznika o jodze „Światło jogi” B.K.S. Iyengara. Co raz bardziej zaciekawiony jogą, zacząłem szukać nauczycieli najpierw we Wrocławiu, potem w Polsce, aż trafiłem do Francji do Faeqa Birii, do którego jeździłem przez kilka lat na intensywne warsztaty jogi. W 2012 roku byłem w Indiach u B.K.S. Inegara na miesięcznej praktyce. Potem byłem jeszcze raz w Indiach w poszukiwaniu innych nauczycieli, ale jednak dla mnie największą zachętą do rozwoju są słowa pierwszego nauczyciela Zen, że „ten kto zna naturę umysłu, ten nie potrzebuje mądrych ksiąg i nauczycieli” czyli praktyka, praktyka, praktyka (sadhana)…

Generic placeholder image

Barbara Chałat

Joga fascynowała mnie od kiedy dowiedziałam się o jej istnieniu, czyli gdzieś na początku szkoły średniej. Przez całe życie czytałam wszystko co miało z nią jakiś związek. Od kiedy stanęłam na macie nieustannie doznaje olśnień, że to o czym tyle czytałam, to właśnie tak się czuje. I to co się czuje jest dla mnie w jodze najważniejsze i jeżeli mogę komuś coś o jodze przekazać to chciałabym właśnie to, żebyś ty też mógł poczuć siebie. Joga jest moja najlepszą i najwierniejszą przyjaciółką. Zawsze jest pod ręką, kiedy jej potrzebuję i nigdy nie zawiodła pokładanych w niej nadziei.

Generic placeholder image

Iga Kowalska

Moje pierwsze kroki - te w życiu i te na macie, stawiałam pod czujnym okiem Mamy. Początkowo joga była dla mnie po prostu formą ruchu, która miała być bezpieczna i efektywna. W miarę upływu czasu, zanurzałam się w jodze - nauczyłam się obserwować ciało, oddech i swoje reakcje... W praktyce jogi wg metody BKS IYENGAR'a fascynuje mnie precyzja i konsekwencja w wykonywaniu asan, które nieuchronnie prowadzą do równowagi. Z biegiem lat coraz bardziej interesowałam się jogą, co zaowocowało udziałem w Kursie Polskiego Stowrzyszenia Jogi Iyengara , prowadzonym przez Konrada Kocota w Krakowie. W grudniu 2010 roku zdałam egazmin i uzyskałam certyfikat stopnia nauczycielskiego Introductory I.

Lokalizacja

Zajęcia odbywają się na ul. Orlej 5/7 (przy skrzyżowaniu z Powstańców Śląskich) w przedszkolu "Fantazja".

Wejście z boku budynku i schodami po prawej na I-sze piętro. W trakcie zajęć wejście jest zamknięte. W razie przyjścia na pół godziny przed zajęciami (dla niektórych zajęć 15 min.), proszę poczekać na otwarcie drzwi.

Na wyposażeniu Pracowni znajdują się: maty antypoślizgowe, paski, klocki, pianki, wałki i koce.

Serdecznie zapraszam na zajęcia!

Dojazd

Tramwaje: przystanek "Orla" na ul. Powstańców Śląskich: 2, 6, 7, 17

Autobusy: pętla "Krzyki" na Al. Karkonowskiej: 126, 113, D

Kontakt